Najibah's Weblog

Hidup ini terlalu singkat untuk dihabiskan dengan perkara yang sia-sia.

Link Worth

Undur Diri Seketika

Written by Najibah Mustaffa on 10:27 AM


Buat kali ke-2 dalam tempoh 2 minggu, saya demam lagi.


Bertambah lagi ubat untuk ditelan. Entah kenapa, badan saya benar-benar lemah. Dr. Chin berikan MC untuk hari ni, tapi saya menolak. Terlalu banyak kerja di pejabat yang perlu saya selesaikan. Semuanya mengejar deadline. Minggu ini saya perlu menyiapkan dua proposal untuk dibentangkan dalam mesyuarat penasihat syariah nanti. Di samping proses mengemaskini buku resolusi BPS yang perlu disiapkan keseluruhannya urusan pembukuan dan penerbitannya dalam tempoh sebulan ini. Material mengenai STMB untuk dimuatkan dalam majalah VISI terbitan JAKIM juga masih belum sempat saya tengok. Dan..NISA' Small Kindness just around the corner.


Saya mohon undur diri seketika dari menulis. Saya ingin fokus kepada tugasan yang menuntut komitmen, dan juga untuk berehat. Doakan saya sihat. Fizikal dan emosi.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book
  1. 1 comments: Responses to “ Undur Diri Seketika ”

  2. By Unknown on August 15, 2007 at 1:18 AM

    assalamu'alaikum cik Najibah
    selamet berjumba lagi, bagaimana khabar cik sekarang? saya udah balas email cik via email takaful malaysia tapi gagal masuk? tapi tak apalah saya suka cik sudah sekian lama baru balas email saya.

    wah..sepertinya saya perhatikan dari blog spot kembara-ilmu dan blog spot nuwairah, cik sering sakit? kalau encik iwan boleh saran masuk coba cik makan vitamin herbal dari cina "tiens" terutama calcium pouwder 1 and cordicep. insya allah cik Najibah akan selalu fit dalam bekerja.

    wassalam

    iwan kurniawan
    fast-indo furniture
    Jl Ki Mangun Sarkoro No. 71A,
    Komplang - Solo, Central Java,
    Indonesia
    HP 0852. 9303.2349
    email: iwan.fast@gmail.com

Perjalanan hidup ini sebentar cuma. Manfaatkan masa sepanjang usia. Tempatmu sebagai anak, jadilah anak yang solehah. Tempatmu sebagai isteri, jadilah bidadari yang membahagiakan suami. Tempatmu sebagai ibu, berusahalah menjadi ibu mithali mendidik generasi rabbani. Tempatmu sebagai insan..jadilah manusia yang berbakti.. Dan sudah pasti, tempatmu sebagai hamba kepada Tuhan yang menciptakan, sedarilah...KITA INI HANYA DI TARAF HAMBA. Carilah seberapa banyak bekal untuk dibawa pulang..ke sana.

Islamic Calendar